Firma

PFR S.A.

Ogłoszenie

Ekspert ds. Jakości

Stanowisko

Ekspert ds. Jakości

Miasto/województwo

Warszawa

Numer referencyjny

DWOK/E/01/2020

Publikacja

2020-01-28

Ekspert ds. Jakości

Miejsce pracy: Warszawa Centrum, Polska
Termin: 28 luty 2020 r.

Do zadań kandydata będzie należało:

  • ~ podnoszenie jakości obsługi klienta w Contact Center poprzez:
    a) monitoring rozmów telefonicznych i odsłuchiwanie rozmów konsultantów,
    b) weryfikację poprawności korespondencji e-mail i czat,
  • ~ przeprowadzanie cyklicznych kontroli procesów obsługowych,
  • ~ wspieranie Dyrektora w rozwoju i doskonaleniu warsztatu pracowników oraz prowadzeniu okresowych ocen pracowników, coachingów i monitoringów rozmów,
  • ~ tworzenie rekomendacji do modyfikacji skryptów i przygotowywanie raportów,
  • ~ przeprowadzanie analiz wyników kontroli.

Od kandydata oczekujemy:

  • ~ doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w Contact Center,
  • ~ wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych i umiejętności komunikacyjnych,
  • ~ nastawienia na jakość i utrzymywanie standardów,
  • ~ doświadczenia w motywowaniu członków zespołu,
  • ~ dobrej organizacji pracy,
  • ~ otwartości na dzielenie się wiedzą.

Wybranemu kandydatowi oferujemy m.in:

 

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk Aplikuj.

  • ~ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
  • ~ Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.