Firma

PFR S.A.

Ogłoszenie

Ekspert ds. Zarządzania Ryzykiem Braku Zgodności

Stanowisko

Ekspert

Miasto/województwo

Warszawa

Numer referencyjny

DZR/E/03/2020

Publikacja

2020-03-09

Ekspert ds. Zarządzania Ryzykiem Braku Zgodności

Miejsce pracy: Warszawa Centrum, Polska
Termin: 8 kwiecień 2020 r.

Do zadań kandydata będzie należało:

  • ~ monitorowanie zmian wynikających z przepisów prawa, rekomendacji i wytycznych nadzorczych oraz dobrych praktyk i standardów rynkowych, w zakresie zarządzania ryzykiem,
  • ~ tworzenie i/lub aktualizowanie regulacji wewnętrznych departamentu dotyczących identyfikowania oraz zarządzania ryzykiem przez jednostki organizacyjne PFR S.A.,
  • ~ współpraca oraz wsparcie innych jednostek organizacyjnych w procesach zarządzania ryzykiem, tj: pomoc w przygotowaniu spisu regulacji wewnętrznych, które jednostka powinna przestrzegać, pomoc w zdefiniowaniu kluczowych ryzyk w jednostce oraz pomoc w przygotowaniu kontroli funkcjonalnej (mechanizmu samooceny),
  • ~ przeprowadzanie okresowych kontroli z wykonania przez jednostkę kontroli funkcjonalnej (samooceny),
  • ~ tworzenie raportów dotyczących wyników kontroli funkcjonalnej przeprowadzonej w jednostce,
  • ~ formułowanie zaleceń pokontrolnych oraz monitorowanie ich realizacji,
  • ~ przeprowadzanie szkoleń oraz warsztatów z zakresu zarządzania ryzykiem braku zgodności,
  • ~ koordynowanie działań związanych z zarządzaniem ryzykiem zgodnie z zasadami przyjętymi w PFR S.A.,
  • ~ zapewnianie wymiany informacji oraz doradztwo jednostkom powiązanym funkcjonalnie w ramach Grupy PFR, w zakresie sposobu wykonywania ich zadań,
  • ~ sporządzanie analiz i raportów.

Od kandydata oczekujemy:

  • ~ min. 8 lat doświadczenia na stanowisku specjalisty/eksperta w obszarze monitorowania zgodności i ryzyka lub 3 lat na stanowisku Compliance Officera  (TFI, Domu Maklerskim lub w Banku),
  • ~ wykształcenia wyższego (preferowane wykształcenie ekonomiczne lub prawnicze),
  • ~ praktycznego rozumienia procesów operacyjnych i inwestycyjnych związanych z zarządzaniem funduszami inwestycyjnymi,
  • ~ doświadczenia w zakresie działania kontroli funkcjonalnej,
  • ~ doskonałej organizacji pracy i samodzielności,
  • ~ umiejętności pracy zespołowej oraz pod presją czasu,
  • ~ umiejętności analitycznych,
  • ~ bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • ~ mile widziana znajomość języka angielskiego.

Wybranemu kandydatowi oferujemy m.in:

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk Aplikuj.

  • ~ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
  • ~ Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.