Firma

PFR S.A.

Ogłoszenie

#polskacalling: Staż w Departamencie Wsparcia i Obsługi Klienta

Stanowisko

Stażysta

Miasto/województwo

Warszawa

Numer referencyjny

DWOK/STAZ1/#polskacalling

Publikacja

2020-01-31

 

 

PFR to grupa instytucji finansowych i doradczych dla przedsiębiorców, samorządów
i osób prywatnych inwestująca w zrównoważony rozwój społeczny i wzrost gospodarczy kraju.

 

#polskacalling: Staż w Departamencie Wsparcia i Obsługi Klienta w PFR SA

Miejsce pracy: Warszawa Centrum, Polska
Termin: 9 marca 2020 r.

 

Departament Wsparcia i Obsługi Klienta realizuje projekty mające na celu stałe doskonalenie procesów i systemów dedykowanych do Obsługi Klienta. Dbamy o Customer Experience na każdym etapie Customer Journey.

Jeśli chcesz się dowiedzieć:

  • ~jak przebiega proces wielokanałowej komunikacji z Użytkownikami Portalu Grupy PFR, 
  • ~jakie możliwości, narzędzia i technologie mogą być wykorzystywane w nowoczesnych systemach komunikacyjnych,
  • ~jak tworzyć i modyfikować ofertę wielu instytucji w ramach wspólnego Portalu Grupy,
  • ~jak znajdować i wdrażać dobre praktyki z zakresu technicznego i merytorycznego funkcjonowania serwisów internetowych instytucji publicznych, 
  •  

Aplikuj na staż do Departamentu Wsparcia i Obsługi Klienta i sprawdź, co możemy Ci zaproponować i czego możemy się wspólnie nauczyć! Nasi  Menedżerowie i Eksperci będą współpracowali z Tobą w celu zapoznania Cię z tajnikami ich pracy. 

 

Kogo szukamy?

  • ~studenta/studentki zainteresowanych i zaznajomionych z trendami z zakresu dobrych praktyk w serwisach internetowych światowych instytucji rozwoju,
  • ~osoby z podejściem analitycznym, pragnącej zdobyć cenne i przydatne doświadczenie w budowaniu serwisów internetowych,
  • ~osoby, która chce rozwijać swoją ścieżkę zawodową i podnosić swoje kompetencje w zakresie nowych technologii oraz komunikacji.

Osoba odbywajaca staż będzie zaangażowana w:

  • ~ poznanie procesów, działań i obowiązków Zespołu w zakresie wielokanałowej komunikacji z Użytkownikiem,
  • ~ analizę dobrych praktyk ze stron innych światowych instytucji rozwoju i wsparcie w przeniesieniu ich na krajowy grunt,
  • ~ poznanie narzędzi używanych w Departamencie, zaproponowanie ulepszeń, wdrożenie w życie nowych funkcjonalności,
  • ~ prace analityczne / rozwijanie narzędzi analitycznych w Portalu Grupy PFR (GTM, Hotjar, Crazyegg, inne),
  • ~ dodawanie na stronie www treści / funkcjonalności ułatwiających użytkownikom odnajdywanie interesujących ich informacji,
  • ~ wdrażenie narzędzi urozmaicających prezentację treści (wykresy oraz inne eye catching narzędzia),
  • ~ wspieranie Zespołu zarządzającego zawartością Portalu Grupy PFR w bieżących zadaniach,
  • ~ budowanie i propagowanie wiedzy na temat działalności Grupy PFR.
  •  

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk Aplikuj.

  • ~Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
  • ~ Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
  • ~Wszyscy zainteresowani otrzymają informację zwrotną bez względu na wynik rekrutacji.
  •